Lazz Susu Kambing
Review

Tips Tenaga Sepanjang Puasa Minumlah Lazz Susu Kambing, Tak Rasa Hamis

Boleh ke aku minum Lazz Susu Kambing ni. Kambing pun aku tak makan, inikan pula nak minum susu kambing. Risau juga aku, kan rasa hamis pulaknya. Anggapan pertama sebelum minum susu Lazz Kambing. Tapi selepas minum, tak ada rasa hamis pun. Itulah “belum cuba, belum tahu”.

Lazz Susu Kambing

4 jenis Lazz Susu Kambing

Nak bagi siapa minum ni, sampai 4 jenis perisa aku ambil. Nak bagi keluarga aku minumlah. Untuk aku dan Mr. Ery as suami isteri dan untuk anak-anak aku sekali. Ayra Sufia pun boleh minum susu ni sebab dah capai 2 tahun ke atas.

Minum susu kambing badan panas? Panas..tak adalah. Aku tengok anak aku selepas minum susu dengan bijirin, okey jer. Sekarang bulan Ramadhan, elok sangatlah minum susu kambing sebab bagi tenaga sepanjang berpuasa. Waktu sahur dah nak habis, tak sempat masak atau panaskan makanan..cara mudah buatkan segelas susu Lazz Kambing.

Lazz Susu Kambing

Lazz Susu Kambing

Lazz Choco untuk aku yang suka warnanya seperti warna milo, Lazz Cafe untuk Mr. Ery yang boleh menggantikan minum nescaffe tu, Lazz biasa dan LAzz Campuran kurma untuk semua.

Kebaikan Lazz Susu Kambing untuk anak

Menyesal pula aku tak minum lagi awal, tak adalah Ayra Sufia ni rosak cepat giginya kan. Tanda kalsium kuranglah. Kebaikan Lazz Susu Kambing untuk anak:

  1. Kalsium – membantu pertumbuhan tulang dan gigi yang kuat.
  2. Vitamn B12 – penghasilan sel darah merah
  3. Magnesium – menggalakkan penyerapan dan pengekalan kalsium

Ibu Mengandung

Ada sesetengah ibu mengandung, tak lalau nak minum susu biasa kan. Aku cadangkan minum susu Lazz Kurma ini,  susu kambing pracampur dengan Kurma. Rasa agak sedap dan tak ada rasa loya. Mengandungi ekstrak kurma dan susu kambing segar. Khasiatnya:

  1. Menaikkan HB dapat mencegah anemia
  2. Menghilangkan rasa loya dan pedih hulu hati
  3. Berikan tenaga
  4. Mengelakkan sembelit
  5. Nutrien untuk bayi. Bayi lahir kulit tidak sensitif seperi ekzima. Tulang keras, dan IQ tinggi
  6. Kurang risiko bayi terkena kuning selepas dilahirkan.

Susu Kambing dan Kurma sangat bagus untuk kesuburan. Bolehlah cuba Susu Lazz salah satu ikhtiar untuk mempunyai cahaya mata.

Lazz Susu Kambing

Amalkan Lazz secara konsisten supaya dapat mencegah penyakit dan meningkatkan kesihatan dan tenaga. Nabi Muhammad s.a.w juga menggemari susu kambing kerana terdapat keberkatan dan kesihatan jika diamalkan. Boleh dijadikan amalan sunnah seisi keluarga.

Cara Order

Hanya pergi ke website http://lazzdelivery.com/ buat tempahan dan akan dihantar secara pos atau COD tapi ada terma san syarat-syaratnya. Atau Talian Whatsapp  atau talian hotline 1-800-88-5299 atau 06-6718550 atau 018-2777290.

 

Website : www.lazzsusukambing.com

Instagram : LAZZ Susu Kambing

Facebook : LAZZ Susu Kambing

 

About emarieys

Ema has written 1159 post in emarieys.com.

Malaysian blogger and author of a blog about career, parenting, lifestyle, product review.

PTT Outdoor

You may also like...

2 Comments

  1. dah jadi minuman wajib dah

  2. memang bagus minum susu lazz ni..kenyang selalu..

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge