Loading...
Putaran Masa

Cara Orang Menghargai Hasil Kerja Kita

Terima kasih kat korang yang rajin singgah ke blog emarieysdotcom biarpun hampir dua minggu tak update. Minggu lepas seminggu outstation di Bintulu, minggu ni masuk pejabat, dah kena buat kerja yang lain. Nak jalan ke blog korang pun tak sempat lagi.. nak update entri hari ini pun taip cepat-cepat… ok kejap..ada orang cari.

Terima kasih

Sambung balik….Aku ni bukan jenis makan dek puji pun, tapi bila orang menghargai dengan kerja yang aku buat memang sukalah..lebih-lebih lagi orang luar. Aku tidaklah pro sangat sebagai photographer. Janji aku ambil gambar tu nampak terang dan jelas, dah kira cantiklah kan. Apapun terima kasih dan sama-sama aku ucapkan pada Tuan Sazali atas emel yang dihantar.

terima kasih

Sekadar ucapan terima kasih sangat memadai bagi aku. Konon ucapan terima kasih tu nak sebutnya panjang, ucap je TQ. ringkas je. Bantu untuk memudahkan kerja, bukan bantu untuk dapat nama. Janganlah pula terima kasih patut diberi, perlian pula yang dibagi.

About emarieys

Ema has written 1238 post in emarieys.com.

Malaysian blogger and author of a blog about career, parenting, lifestyle, product review.

4 comments
  1. Inspirasi Huda

    Tahniah, semoga hasil kerja bertambah baik. Bidang photographer kadangkala dilihat seperti mudah, sebenarnya banyak yang perlu dipelajari untuk sampai ke suatu tahap yang boleh diterima ramai. All the best!

  2. sani

    Memang kita kena banyak menghargai orang lain, jangan lupa 2 perkataan ini. “tolong” dan “terima kasih” Insyallah kita akan rahsia bahagia.

Tinggalkan Balasan

Alamat e-mel anda tidak akan disiarkan. Medan diperlukan ditanda dengan *

CommentLuv badge