Loading...
Azwa

tak pergi playground… kita pergi lake jer…

cuti sabtu ahad setiap petang selalu bawa kakak dan adik ke playground…
tapi kali ni kitaorang tak ke sana…
kitaorang bawa mereka tengok tasik jer..
ini pun kat area rumah…

hah, korang pun dah boleh agak kat area manakan..
takkan tak tahu bangunan besar tu apa?
oooo…ada yang tak tahu lagi erkh…
inilah TBS… stesen bas Terminal Bersepadu Selatan..

siapa yang nak balik ke selatan tu… konpemlah naik bas kat sini…
saya yang duduk dekat area ni pun tak pernah tinggalkan tapak selipar kat sana…
hanya jeling dari jauh jer…
khabarnya, kat dalam tu guna pakai sistem canggih gitu….


eceli kakak ni sedang tunjuk air kotor kat dalam lake tu…
memang kotor sangat…biarpun kotor, tapi ada juga yang rela turun..
tangkap ikan…..

sekarang okeylah.. bunyi bising belum kedengaran lagi…
tunggulah 2 @ 3 tahun lagi… bukan saja bising…
asap pun akan kami hidu agaknya….
especially, rumahnya kat bawah jalan tue…

About emarieys

Ema has written 1238 post in emarieys.com.

Malaysian blogger and author of a blog about career, parenting, lifestyle, product review.

Tinggalkan Balasan

Alamat e-mel anda tidak akan disiarkan. Medan diperlukan ditanda dengan *

CommentLuv badge