Suasana hari raya di Kelantan. Raya kedua beraya di Bachok. Rumah mokwe (nenek mr.ery). Satu-satunya nenek yang ada. Dah ada piut pun. Raya tahun ini orang sarawak pun ada balik.Continue Reading

 Selamat Hari Raya Aidilfitri, Maaf Zahir dan Batin. Macam mana raya korang? Layan kat facebook macam-macam fesyen dan tema warnanya. Aku tak nak kongsi kat fb, nak kongsi kat blogContinue Reading

Selamat Hari Raya Aidilfitri, Salam Kemaafan Zahir dan Batin. Masih tidak terlewatkan untuk ucapkan selamat hari raya. Semalam baru masuk kerja, seminggu blog tanpa tuannya. Nak kembalikan mood kerja danContinue Reading

Kad Raya pengganti diri. Di kesempatan ini, saya dan keluarga ingin mengucapkan Selamat Hari Raya Aidilfitri kepada rakan-rakan blogger yang pernah berjumpa mahupun sekadar di alam maya. Sekiranya, kekasaran tatabahasaContinue Reading