Melaka Bandara Bersejarah. Hari ini hingga Jumaat akan berada di Melaka Bandaraya Bersejarah. Maybe online maybe offline tengok pada keadaan. Anyone from Melaka? WhatsApp me..okey. Jangan malu-malu…saya pun segan. Sayonara.

jakun atau terpegun? terpegunlah kan… zaman pra-sejarah negeri Melaka ni… rupanya ada lagi tempat yang dekat ni tak pernah kami tinggalkan tapak kasut kami ini…hehehe… gambar ini jumpa masa jalan-jalanContinue Reading

entri ini…entri yang penuh dengan foto-foto mahu cerita panjang lebar pun..belum tentu orang nak baca.. ada foto jer..dah boleh dibayangkan…betul tak? mamanya terus tak hiraukan anak-anak berlarian ke sana keContinue Reading