tambah LEMAK (Part 1) – Open Office at KLN

Majlis jamuan raya nun di Putrajaya…selepas buat entry bisu pagi tadi…. sekarang baru nak buat entry pasal malam tadi…tengahari tak sempat kerana sibuk pergi ke majlis tambah LEMAK anjuran PERWAKILAN….nanti saya akan buat entrinya sebab selain makan-makan tu ada benda lain yang dibuat..

Majlis Jamuan Raya Ibu Pejabat

malam tadi saya pergi majlis jamuan raya a.k.a rumah terbuka kat KLN di Putrajaya ni…kiranya salah seorang wakil dari bahagian tempat kerja..yang lain tak berkesempatan nak pergi pun…khabarnya ada artis Ana Raffali dan Salleh Yaacob..tapi yang datang hanya Ana saja…itupun saya tak tengok persembahan dia..

sampai saja kat sana..terus beratur ambil makanan..sebab dah ramai sangat orang tengah beraturnya…. maklumlah kita ni datang dari jauh….dari KL lah katakan… khabarnya FM bagi duit raya kat budak-budak RM 50 seorang…kami segan nak jumpa FM, so tak dapatlah duit rayanya…. yealah, awal-awal lagi FM dah bagi…

tak dapat duit raya pun tak apalah..janji dapat makan kan

majlis jamuan raya

kejap duk sana…kejap duk sini..merata-rata tempat makannya

masing-masing menjamu berselerak…janji makan masuk dalam perut…

majlis raya di putrajaya

muka budak yang sudah kekenyangan

aqeel yang comot
comot!!!

kakak di majlis jamuan raya

aqeel nak turun ke kolam kat belakang

jamuan raya putrajaya

tak sah kalau tak letak sekeping..ngeh3x..

serba kuning tema baju raya

selepas perut dah rasa kenyang dengan isian sate daging dan ayam, nasi minyak, roti jala, abc, char kue tiaw, roti tempayan dan air…apalagi chow chin chowlah…..senarai makanan ni dimakan oleh kami sekeluarga bukan saya belasah seorang…. mula-mula masuk dah bau durian tapi awal-awal lagi dah habis..

bertambah LEMAK lah…balik-balik terus tidur.

Tagged : / / /

menuju ke rumah x-bos

Rumah Terbuka bekas bos di tempat kerja. Tengah kusyuk bawak kete nak pergi opis tetiba bunyi mesej hp. tapi selagi tak sampai opis selagi itu aku tak buka mesej tu. bahaya baca mesej sambil drive tau. bila dah aku dah sampai opis dan park elok2 kete kesayangan aku tue, aku pun tengoklah siapakah gerangan yang menghantar mesej pagi2 lagi. anggapan aku ingatkan aku punya bos atau pun rakan sebilik kerja aku, rupanya2 bekas bos aku yang hantar mesej, menjemput ke majlis rumah terbuka dia. tak aku sangka, orang yang dah berpangkat besar ini, masih ingat anak buah dia yang tidak setaraf dengannya ini.

kalau aku seorang yang dijemput, konpem takkan aku pergi. seganlah oiiii… nasib dia ada jemput member sekerja yang lain. yang sempat kerjasama dengan x-boss aku nie dulu. so, kitaorang pun planlah nak pergi bersama, tak adalah tahap keseganan itukan. itupun hanya tiga keluarga saja yang lain2 ada hal masing2. keluarga aku, azrul dan kak nor saja yang pergi.

maaflah gambar kat rumah x-boss ni tak ada. dah sedap menjamu selera dan masing2 pun tak ada pikir2 nak ambil gambar. memang besar rumah x-bos aku nie. namanya dah pegawai berpangkat besarkan. terima kasih kerana sudi menjemput kami semua.

‘SELAMAT HARI RAYA AIDILFITRI KEPADA X-BOS AKU”

hanya sempat ambil gambar anak-anak aku kat dalam kereta semasa menunggu azrul dan kak nor sampai saja. kakak sedang control ayu gitu

Terima kasih bos atas jemputan ke rumah terbuka.

Tagged : / / /