Cameron Highlands? Sebab frust sangat bila terpaksa balik awal dan masuk kerja. Punca itulah pergi ke sana. Eh, boleh ke begitu? Untuk ubatkan hati yang panas ni kan. Better pergi ke tempat yang sejuk. Nak balik ke Kuala Lumpur, tersinggah tanpa sengaja di Cameron Highlands. Ikut Lojing..Gua Musang. Saja nakRead More →

Percutian di Cameron Highlands. orang dah kata ‘JANGAN’ maknanya….janganlah… ini tidak.. ada sesetengah orang bila dilarang itulah yang selalu dibuatnya… hah, bila dah diletak denda RM _ _ barulah beringatkan… tahu pula sayang duit tu.. destinasi mana pula ni hah, inilah destinasi kami seterusnya destinasi minum air teh yang asli..Read More →

cantik tak… cantik tak… gambar 3 orang ni cantikkan. pandai orang yang ambil gambar ni kan (hahaha…puji diri sendiri) atau yang ni lagi cantik??? kalau yang ni lagi cantik… diam-diam saja erkh… kembang pula hidung orang yang ambil gambar ni hahaha…jahat punya bini tapi…. yang ni lagi cantikkan… hahahaha…saya suka!!!!Read More →

salam semua tersangat-sangatlah busy hari ini penat balik dari kursus pun belum hilang lagi kerja bertimbun-timbun orang lain yang penat-penat pergi kursus tak EL. orang yang berehat 2 hari…buat EL tensionlah kalau selalu macam ni…. otak ku letih…badan ku penat…hati ku sakit.. nak release jap.. sambung entri lagi baik kan…Read More →