Loading...
All

acara sukaneka yang agak-agak ……..ermmmm

As Salam

selepas penat perah otak mendengar ceramah, petangnya ada sukaneka pula
seronok memang seronok… tapi acaranya agak @&%$$%@

bagi sayalah..
biarpun bermain dalam ketawa
perasaan malu tetap ada

ada gambar game itu..tapi tak payahlah diletakkan kat sini….tak elok pula
game mengepit timun batang sambil berlari dan game beri timun batang kepada kawan sebelah dengan cara mengepit antara dua kaki…
hah, korang boleh bayangkan sendiri….

cik abang yang baju kaler merah tu lah yang buat semua game kat kami ni…

pembahagian kumpulan…

game yang lain okey laa…
sedang mengikat rambut orang yang kurang rambut….

model tepi pantai…
hahahaha….
kot iyea pun nak menang… janggut pun nak diikat erkh…

sorang saja perempuan coz tak cukup korum…

game tiup belon
tapi belon penuh dengan pasir pantai
habis lekat kat celah gigi
game ini saya tak buat pun..
tak sempat…masa pun habis…

sambil tiup belon
masukkan kat dalam kain kanggaro abang-abang kat sini..
yang dah kecut pun ada…
haishh!!!!

apa nama game ni, saya sendiri pun tak tahu
tahu masuk saja…

Sekian.

About emarieys

Ema has written 1239 post in emarieys.com.

Malaysian blogger and author of a blog about career, parenting, lifestyle, product review.

Tinggalkan Balasan

Alamat e-mel anda tidak akan disiarkan. Medan diperlukan ditanda dengan *

CommentLuv badge