Destinasi ke Destinasi – Strawberry Farm – Cameron Higlands

Salam
Salam Maulidur Rasultak sempat langsung nak buat entri semalam
sibuk mengemas rumah
tiga hari tinggal rumah dah macam tongkang pecah..

okey2x..sambung cuti-cuti Malaysia lagi…
cuti-cuti Malaysia lagi best kan….
cintailah negara kita…
cewah….

sekarang saya sekeluarga tinggalkan jejak tapak kasut ke strawberry farm….


sedang hujan renyai-renyai..
terus kena beli payung berbuah strawberry..
buah kiwi tak ada yer kekawan….


dah terlarat si adik jalan naik bukit
mr. ery terpaksalah dukung


tangganya pun dah dilukis buah strawberry


semua jenis makanan ada…
yang dibuat dari strawberry ler…buah lain tu tak ada tau…
sejuk-sejuk kat sini pun ada yang boleh makan ais krim lagi..


rehat jap
penat naik bukit…


ingat yer kawan-kawan
masuk adalah PERCUMA
jangan terpedaya dengan kaunter kat depan sana


anak-anak strawberry


bukan untuk dijual dan dimakan tau…


layan diri..
tapi jangan tak bayar


jom tukar selera..
tukar citarasa….


siapa makan salad?
hidup segar ia kat sini…..


model salad
tapi…..
mana model kecil sorang tu…


hahaha..
tak akan tinggal punya…


saya pun model salad juga erkh…


rupa-rupanya..
kat atas kepala kitaorang ada buah anggur juga


okey

DONE PART 3

About emarieys

Ema has written 1249 post in emarieys.com.

Malaysian blogger and author of a blog about career, parenting, lifestyle, and review.

emarieys

Malaysian blogger and author of a blog about career, parenting, lifestyle, and review.

View all posts by emarieys →

Tinggalkan Balasan

Alamat e-mel anda tidak akan disiarkan. Medan diperlukan ditanda dengan *

CommentLuv badge