Sport bottle blender..buy from groupon

Blender bottle from Groupon. Anak-anak suka minum ice blendekan. So, mr.ery belilah mesin blender dari groupon…nak buat ice blended sendiri..

Sebulan nak tunggu sampai beli mesin blender ini. Mati-mati dah ingat kena tipu ke apa..punya lama nak terima mesin blender. Ingatkan mesin blender ni dipos dari oversea ke apa..tapi alamat pos dari KL juga.

Yang ambil masa lama sangat tu sebab apa. 

sport bottle blender

Mula-mula mengetest macam okey..memang okey pun.

blender bottle

Lama-lama nanti kan mesin blender ice ni jadi mesin blender bawang cili kat dapur.

About emarieys

Ema has written 1264 post in emarieys.com.

Malaysian blogger and author of a blog about career, parenting, lifestyle, and review.

emarieys

Malaysian blogger and author of a blog about career, parenting, lifestyle, and review.

View all posts by emarieys →

Tinggalkan Balasan

Alamat e-mel anda tidak akan disiarkan. Medan diperlukan ditanda dengan *

CommentLuv badge