sambutan deepavali kampung sebelah…join sekali….inilah dinamakan 1Malaysia kan

deepavali dah lama lepas
tapi kampung sebelah baru menyambutnya
sabtu malam lepas..memang ramaiah kaum india malam tu
dah nak sambut raya diaorangkan

tak kenallah pula siapa tetamu VIP nya
orang politiklah juga

kalau tak ada hal
memang tak kuasalah nak pergi sana

tapi demi kakak….pergilah juga
lagipun perancangan last minute

okey ane!!! roti canai satu


berpeluh-peluh si aqeel malam tu
sesak sangat dengan orang ramai


macam-maca aksilah dia akan buat bila ayahnya pegang kamera

ini aksi muka huduh


sampaikan ada makcik melayu situ pun cakap

seganlah nak pergi ke sana…penuh dengan kaum dia saja

alaa..makcik inilah dinamakan 1Malaysia

pelbagai kaum


kakak kena buat persembahan lagi

laku juga persembahan mereka ni

sempatlah bergambar dengan VIP India tu (baju kaler purple)

korang kenal tak?


sian juga kat mereka semua

dari pagi.. sambung ke malam…dan esok harinya…

balik rumah kakak terus terlena..


About emarieys

Ema has written 1263 post in emarieys.com.

Malaysian blogger and author of a blog about career, parenting, lifestyle, and review.

emarieys

Malaysian blogger and author of a blog about career, parenting, lifestyle, and review.

View all posts by emarieys →

Tinggalkan Balasan

Alamat e-mel anda tidak akan disiarkan. Medan diperlukan ditanda dengan *

CommentLuv badge