Baju Patriotik Ambang Merdeka

Sambutan ambang merdeka sekolah hari ini. Pagi ini kakak azwa bergaya dengan pakaian baju patriotik moden yang dijahit dari kain bendera. Sempat tokma dia jahitkan semalam. hai, menyengihlah dia kat sekolah ni. Kelmarin dengarlah dia nyanyi lagu merdeka.

Baju Patriotik

 

“Tanggal 31..Bulan 8…..58”

“57 lah”

“58 lah mama, kan yang ke -58”

“memanglah yang ke-58, tapi tahun tu tetap 57, bukan 58”

 

 

Aduh, camana nak menyanyi depan-depan ni kakak azwa dah gini liriknya

Kakak…Kakak..

 

About emarieys

Ema has written 1187 post in emarieys.com.

Malaysian blogger and author of a blog about career, parenting, lifestyle, product review.

14 Comments

  1. Sehati sejiwa tema sambutan bulan kemerdekaan negara. Cantik pakaian sempena sambutan kemerdekaan ini. Kecil-kecil dah ada jiwa dan semangat cintakan negara. Semoga menjadi anak bersemangat patriotik membela agama, bangsa dan negara. Merdeka!
    Inspirasi Huda recently posted…Promosi Shaklee September 2015My Profile

  2. assalamualaikum nk tanya ada tak baju merdeka yg nk let go

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge