Rumah Kampung

As Salam semua

continue story mory bout village house

pemandangan dari depan rumah kampung
rumah ‘mok wea’ a.k.a atuk mr. ery

kat KL payahlah nak tengok pemandangan macam ginikan
yang nampak bangunan tinggi melangit saja

inilah rumah atuk mr. ery
kat area Bachok, Kelantan
time raya baru seronok
semua akan berkumpul di sini
lagipun adik beradik MIL saya agak ramai
keturunan ‘mok wea’ dah sampai ke ciak pun
Alhamdulillah…still sihat lagi ‘mok wea’ saya itu…
sakit-sakit orang tua…biasalah…


entah apa yang ditakukan kakak saya pun tak tahu
lari dari lembu kot….


boleh dikategorikan kereta antik tak ni?
agak-agak dah berapa tahun erkh…
still dalam simpanan
mak cik mr. ery yang bongsu jaga kereta ini
tak tahu boleh jalan lagi atau tak…


sekian….adios…..

About emarieys

Ema has written 1258 post in emarieys.com.

Malaysian blogger and author of a blog about career, parenting, lifestyle, and review.

emarieys

Malaysian blogger and author of a blog about career, parenting, lifestyle, and review.

View all posts by emarieys →

Tinggalkan Balasan

Alamat e-mel anda tidak akan disiarkan. Medan diperlukan ditanda dengan *

CommentLuv badge