rindu sama dia

tetiba datangnya rindu pada azwa safriena

dah dua malam tak tidur bersama..dengar bebelannya..dengar usikannya..

bila azwa nak balik…mama sangat rindu pada kamu tau.

time ada marahi dia (selalu usik adik)
time tak ada sunyi tanpanya

semalam, bila aku cakap pada adik “tidurlah adik, kakak dah tidur pun”
adik masuk bilik tidur nak tengok kakak..

terus aku cakap “kakak mana ada dalam bilik tu…kakak ada kat kampung dengan tokma…mama tepon tadi..kakak dah tidur”

adik pun rindu kat kakak tau…

alih-alih tadi azwa call bagitau dia nak tidur rumah cikngah malam ni..nak main dengan aleeya (sepupu).

itulah, dah suruh ikut balik…tak nak..

malam esok kami pula nak pergi ke Kluang, Johor.

malam ni ada Majlis Bacaan Yasin dn Doa Selamat sempena sambutan ulangtahun Seri Paduka baginda Yang DiPertuan Agong di Masjid Negara.

Moh..ramai-ramai..kita jumpa di sana.

tetiba penuh pula jadual minggu ini….

About emarieys

Ema has written 1179 post in emarieys.com.

Malaysian blogger and author of a blog about career, parenting, lifestyle, product review.

About Author

Malaysian blogger and author of a blog about career, parenting, lifestyle, product review.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge

Optimization WordPress Plugins & Solutions by W3 EDGE