Restoran Rezekiku

Bon Voyuge for DDG….erm..ikan ini gosok gigi tak???

Restoran Kari Kepala Ikan Kaw. tak habis-habis bab makan kan…oiitt…jangan lupa makan untuk hidup…dan hidup perlulah makan yer….jamuan sempena our DDG sudah mahu terbang nun jauh ke negara mat saleh itu….. mahu posting daa…. bestnya bila dengar orang tu posting…. orang ni posting…bila time diri sendiri ni…. jamuan dekat lotus restoran kat PJ…. mamak punya stylo……

alahai akak dengan adik tu…kenapa bermuram saja….oppss…pinggan still kosong rupanya…. sabar yer…nanti sampai berlambak-lambak kat depan mata tau…..

hah, amik ko…. ‘incik, ikan ni gosok gigi tak’…. takut nak makan tau….tapi pulun sampai licin…. tak caya…. tengok ni…

ello bro..mahu kasi reput itu tulang laaa….. tengok bro ni makan… perut saya yang rasa penuh…isssh…..

inilah DDG yang mahu terbang itu…. SELAMAT JALAN Mr. John….

tinggallah kami-kami yang beberapa kerat ini…… dua orang member pun dah pindah juga…uhuk…sedihnya…..

bukan saja jamuan untuk DDG pergi posting…malah sekalilan terus jamuan untuk dua orang member yang dah berpindah opis….. si ibu-ibu bunting….

say say GOODBYE…..

makanan memang banyak… ada kari kepala ikan…. kari ketam..kari kambing…kari ayam… ikan dan ayam goreng tandori….abc aiskrim…buah…papadom…berdegil…oppss…bergedil…. dan ikut suka nak minum air apa….order saja….. lepas makan terus kepeningan dan tidur jer kat dalam bas time balik…. pening kena kari mamak punya stylo…..

About emarieys

Ema has written 1159 post in emarieys.com.

Malaysian blogger and author of a blog about career, parenting, lifestyle, product review.

PTT Outdoor

You may also like...

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge