Putaran Masa

Di manakah tapak sebenarnya????

salam

sekarang saya sangat risau… sangat takut…
janganlah jadi masalah kat saya
sampai sekarang masih confius di mana tapak sebenarnya rumah yang saya beli ini???

saya beli rumah kat kampung..
tapi sampai loni tak tahu mana tapak rumah
bila tengok plan macam lain
bila tengok live lain pula jadinya…

atau saya yang tak terror tengok ia punya plan erkh
surat perjanjian dah buat
loan pun dah lulus
nasib baik sekarang tak potong gaji lagi
so, bolehlah tarik nafas lega

sekarang ni… ramai yang kena tipu dengan pemaju kan
hope, tidak akan terjadi kepada saya..
lagipun, time saya pergi sana..diaorang sedang buat kerja…

fasa pertama dah pun siap…
dan dah ada orang tinggal kat sana tu


harap-harap tahun ini dah siap rumah itu..

nota jari : kalau rumah dah siap..kena tukar tempat kerjalah jawabnya erkh….

About emarieys

Ema has written 1151 post in emarieys.com.

Malaysian blogger and author of a blog about career, parenting, lifestyle, product review.

PTT Outdoor
0 Shares

You may also like...

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge