Loading...
Aqeel

Oh, Kejamnya….

siapa yang kejam?? apa yang dia buat?? siapa yang kena kejam??ceh, macam suspen aje tajuk entri yang aku letak nie. ini bukan kes kejam bunuh2 orang. ini kejam berperikemanusiaan yea.
persoalan :siapa yang kejam ??
jawapan : mr. ery dan pakcik

persoalan : apa yang dia buat??
jawapan : potong rambut daa…

persoalan : siapa yang kena kejam??
jawapan : budak kecik namanya aqeel syafiq…

kejadian nie berlaku pada pagi ahad 26/09/2010 tertera pun kat gambar tue masa dan tarikhnya. mula tue pergi nak cuci kereta tapi alang2 dah ada kedai gunting rambut dekat situ. apa lagi tak lepas peluanglah potong rambut aqeel yang dah panjang tu. aku takut juga kalau aqeel nie teriak masa potong rambut, tapi anak mamaema memang cool… rileks saja dia.

pakcik nie nak buat apa dengan mesin tu??
ready and steady

hati2 pakcik..potong rambut jea tau..jangan potong telinga saya…

siap pandang kamera lagi nie…ok tak mama?

 taraaa, beginilah gaya rambut baru saya..handsome tak?

About emarieys

Ema has written 1239 post in emarieys.com.

Malaysian blogger and author of a blog about career, parenting, lifestyle, product review.

Tinggalkan Balasan

Alamat e-mel anda tidak akan disiarkan. Medan diperlukan ditanda dengan *

CommentLuv badge