Please kawan…remove lah….

Masalah nak tinggalkan komen. Please kawan..remove lah blog siapa yang ada kotak komen yang minta taip abjad dan nombor sebelum dapat hantar komen…bukan apa pun, dah naik pening kepala bila ada masa-masa ia keluar abjad yang pelik-pelik..yang tak ada pun pada keyboard ni…

masalah komen

nak mesra pengguna..nak mesra pengomen..nak mesra bw.. sebaiknya tukar kotak komen tu yer…entah robot mana yang nak mengomen….kalau jenis yang ada anasir-anasir jahat datang komen tu..selalunya akan masuk kat spam..so tak perlulah nak publishkan..kasi delete saja..

bukan nak kondem blog yang letak kotak komen camni…tapi nak nasihatkan seeloknya tukarlah kotak komen jenis lain….ramai yang buat tutorial pasal kotak komen ni…kat blog pun ada kan…

terpulanglah pada mereka-mereka…

About emarieys

Ema has written 1258 post in emarieys.com.

Malaysian blogger and author of a blog about career, parenting, lifestyle, and review.

emarieys

Malaysian blogger and author of a blog about career, parenting, lifestyle, and review.

View all posts by emarieys →

Tinggalkan Balasan

Alamat e-mel anda tidak akan disiarkan. Medan diperlukan ditanda dengan *

CommentLuv badge