Travel

Lost World of Tambun : Petting Zoo

dalam Lost World ini ada zoo haiwan yang jinak. ermm..jinak ke?

wow bang, cantiknya tali leher abang tu?

semua pakat lari bila abang ini datang dekat

tengoklah, aku pun jakun ada binatang kat atas tu.

cicak yang menjadi rebutan dulu

ada ke orang yang nak pelihara binatang ini?. nasib baik dalam cermin

tapi yang ini tidak di dalam cermin. elok je ia bertenggek kat atas pokok. pastu kita lalu kat bawah pokok itu

belakang kitaorang tu rumah arnab

haiwan sakit dirawat kat sini

pastu ada pelbagai jenis burung-burung..sangat jinak..boleh masuk ke dalam kandang sambil belai-belai burung. punyalah kusyuk tengok burung. bila aku keluar dari kandang aku tengok aqeel tak ada. rupa-rupanya dia masih kat dalam tu, di tengah-tengah orang ramai…

nak tangkap ikan kat longkang pun ada. ambil saja kat situ

oh lupa lagi satu, ada tempat nak kayuh angsa. yang ini kena bayar RM 5. aku tak naik pun.


pasni kita tengok kolam pulak yer

“SELAMAT HARI WILAYAH”

horayyy, aku cuti hari ini (lepak rumah jer)

orang KL dan Putrajaya cuti..orang Selangor kerja

 

About emarieys

Ema has written 1158 post in emarieys.com.

Malaysian blogger and author of a blog about career, parenting, lifestyle, product review.

PTT Outdoor

You may also like...

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge