Tomato Site – Cameron Highlands

salam semua
tersangat-sangatlah busy hari ini
penat balik dari kursus pun belum hilang lagi
kerja bertimbun-timbun orang lain yang penat-penat pergi kursus tak EL.
orang yang berehat 2 hari…buat EL
tensionlah kalau selalu macam ni….
otak ku letih…badan ku penat…hati ku sakit..

nak release jap..
sambung entri lagi baik kan…
nak buat jalan cerita pun dah tak tahu ni
dah lama sangat tinggal sey…

jalan-jalan kat strawberry farm
ada juga terselit taman bunga..
3 dalam 1 agaknya

bunga..kaktus… pastu barulah strawberrynya (atas bukit)
ingat yea, strawberry farm masuk adalah PERCUMA
jangan terpedaya dengan kaunter kat depan kalau korang jejak ke sana erkh.

ini buah tomato yer…ada yang tak kenal ke?


kalau nak boleh ambil saja… tapi tak pasal-pasal kena tangkap kan…


depan kamera, si kakak akan bergaya…


hai, ayahnya pun pandai posing erkh….


bunga yang saya pun tak tahu apakah namanya


merehatkan diri kejap…penat naik bukit…


oiit, kakak….kamu itu nampak ke tak nampak?

hai, anak ku…. tak habis-habis kakak berposing yer….

p
SEKIAN PART 1

nota jari : dah tak boleh nak buat jalan cerita daaaa..PENAT sangat tau….

About emarieys

Ema has written 1257 post in emarieys.com.

Malaysian blogger and author of a blog about career, parenting, lifestyle, and review.

emarieys

Malaysian blogger and author of a blog about career, parenting, lifestyle, and review.

View all posts by emarieys →

Tinggalkan Balasan

Alamat e-mel anda tidak akan disiarkan. Medan diperlukan ditanda dengan *

CommentLuv badge