3 penjuru – A.S.I – kenangan bersama

firstly, kredit picture to Mr. Azrul @ Mamat kat bawah ni

ada yang mahu tengok gambar tournament bowling tempoh hari…
akhirnya dapat from fb Mr. Azrul..
‘azrul, aku main ambil jer ni…ko kasikan?..konpemlah ko kasi kan..kalau tak ko tak akan upload kat fb kan..kan…’
dah kira minta kebenaranlah tu kan..

pertandingan boling 3 penjuru antara ASEAN, SEARCCT dan IDFR

mehlah tengok
happening ke tidak?

sebelum tu, layan dulu gambar mr. ery yang tengah berurut ni
wah, bestnya urut badan pakai kerusi urut
itu cakap mr. erylah….
kerusi urut pun best…kalau orang yang urutkan best ke tak?

kerusi tersedia kat pusat boling ni
sambil tunggu orang semua sampai
berilah masa kat mr.ery nak urut badan
kena jaga anak kan….

mr.ery ingatkan satu ringgit saja
dan..dan masuk seringgit tapi tak gerak
rupanyaperlu tiga keping duit satu ringgit

sambil main…kena dokong aqeel juga
merengek mahu dengan mamanya
aqeel kena demam petang sebelumnya

sambil mereka yang bertanggungjawab menentukan pemenang
ditayangkan sedikit video kenangan bersama
bekas ketua pengarah kami dulu yang kini
menjadi ketua pengarah ASEAN dan akan pergi posting beberapa hari lagi

entah bila pula si kakak duduk sebaris dengan VIP ni….

lucky number?
no. 8
berjaya juga bawa balik sesuatu
ahaks…

our team memang HEBAT!!!
menang lagi tau
dua kali berturut-turut

inilah bekas ketua pengarah yang dirai
semua orang sayangkan beliau
beliau pun sayangkan kami semua
iye kan…

happening tak kami?

bekas kakitangan opis siap nak balik opis semula
bila kitaorang bercerita sakan kat wall post fb masing-masing
hahaha….jeleslah tu…

dah ada dua piala pin boling untuk display
pin yang bendera ketika bermain boling bersama blogger anjuran cute mum

About emarieys

Ema has written 1179 post in emarieys.com.

Malaysian blogger and author of a blog about career, parenting, lifestyle, product review.

About Author

Malaysian blogger and author of a blog about career, parenting, lifestyle, product review.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge

Optimization WordPress Plugins & Solutions by W3 EDGE