Aqeel Azwa

Hilang satu dapat bertimbun

Permainan anak lelaki. Bertuahnya anak-anak sekarang ni

hilang sebiji kereta mainan terus si ayahnya beli mainan bertimbun-timbun

beli banyak-banyak ni pun sebab ada jualan murah

semua ini berhabis RM 70

permainan anak lelaki

harap-harap bertahanlah mainan ni kan…takut nanti ada yang hilang..ada yang patah..

permainan anak lelaki

mainan patung haiwan..reaksi aqeel cam tak minat sangat main mainan haiwan ni

permainan anak lelaki

hah, bola sampai 3 biji dibelinya..bola ragbi pun ada…

permainan anak lelaki

yang ni aqeel minatlah..sebab mainan kereta

permainan anak lelaki

tapi tak best sangat main..sebab kereta tak pun gelongsor ikut jalan tu

mainan paling besar..kusyuk si azwa dan aqeel

tapikan..tapikan… tak sampai seminggu keretapi tu dah patah ler…mainan yang tak berapa elok atau anak-anak aku main ganas sangat….

anak-anak patung kecil pun dibeli sekali…ini macam bapa budak jer yang main..hehehehe

rugi juga beli barang mainan time SALE ini

sebab tak berbaloi pun..walaupun murah tapi KUALITI macam hampeh jer

beli dekat pasar malam lagi elok

About emarieys

Ema has written 1151 post in emarieys.com.

Malaysian blogger and author of a blog about career, parenting, lifestyle, product review.

PTT Outdoor
0 Shares

You may also like...

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge