Perkhidmatan katerer tiga tahun berturut-turut

Tahun ketiga perkhidmatan katerer yang sama untuk majlis jamuan raya pejabat. kalau dah tiga kali berturut-turut ini mesti u all fikir servis mereka bagus kan.

Tahun ini kira ok sedikit, berbanding tahun 2010 dan 2011. masa tahun 2010 nasi ayam tak ada sup. tahun 2011 nasi minyak tak ada ayam.dan tahun ini lengkap semuanya cukup. happylah aku…kan saya sebahagian dari AJK MAKANAN..ngeh3x.

RAYA 2010

RAYA 2011

Mari, tengok menu apa tahun ini.

menu jamuan raya

inilah rupa masala tosai. tak sempat nak jamah pun
laksa curry. tapi lebih banyak rupa kepada mee/ bihun curry jer.
inipun cepat habis.
tahun ini penambahan nasi dagang. made from kak nor…staf pejabat.
ABC satu!!!!

dan

dan

dan

dan

menu utama wajib ada ini

KAMBING BAKAR

kali ini dua ekor

kasi close up sikit.aucch, sakit kena cucuk kat vontot tu

Sorilah, saya tak makan KAMBING.

notajari : kemeriahan kurang sebab BIG BOS tak ada. beliau operation sehari sebelum majlis. moga beliau cepat sembuh.

About emarieys

Ema has written 1256 post in emarieys.com.

Malaysian blogger and author of a blog about career, parenting, lifestyle, and review.

emarieys

Malaysian blogger and author of a blog about career, parenting, lifestyle, and review.

View all posts by emarieys →

Tinggalkan Balasan

Alamat e-mel anda tidak akan disiarkan. Medan diperlukan ditanda dengan *

CommentLuv badge