Penangan BBQ Mr. Ery dan Mr. Hafis

BBQ

tengoklah…
rancang last minit pun sempat pergi beli ikan, udang, sotong dan ketam kat NSK..pasaraya NSK kan buka 24 jam.malam tu, MIL yang perap segala lauk yang dibeli.mula tu kuatir gak takut lauk tak tahan lama
sebab tak ada peti ais kat rumah orchid tu
tapi Alhamdulillah…sampai ke esok hari nak balik pun masih elok lagi
itulah penangan air tangan seorang mak mertua

kat belakang rumah ni ada bangsal untuk berbakar segala
cuma kena bawa sendiri tempat untuk bakarnya

tak kuasa nak layan dua beradik ini

feberet lauk Mr.Ery dan Azwa.

ikan banyak ekor gak
memang habis semuanya

gambar sotong tak sempat nak ambil
dah habis di belasah oleh kami yang tengah kebuluranudangnya dibakar pagi keesokan sama ayam kat tepi sungai
sambil mandi manda….next entry okey..

nak makan kat luar pun boleh..tak jauh pun dengan Genting Sempah sana.

About emarieys

Ema has written 1249 post in emarieys.com.

Malaysian blogger and author of a blog about career, parenting, lifestyle, and review.

malaysian blogger

emarieys

Malaysian blogger and author of a blog about career, parenting, lifestyle, and review.

View all posts by emarieys →

Tinggalkan Balasan

Alamat e-mel anda tidak akan disiarkan. Medan diperlukan ditanda dengan *

CommentLuv badge