Kehijauan Gitu

ari minggu baru2 nie..kami sekeluarga pergilah makan kat kinrara..breakfast bukan main jauh lagi..dh buntu nak pergi manakan… alih2 pergi ke arah sana..singgahlah Giant Kinrara di sana tue…dah lama niat nak ke sanakan… so duit yg ayahnya kasi utk anak-anak dan mama..belum terusik lagi…apa lagi beli sakanlah…dapatlah mamanya beli kasut 3 pasang.. kakak belikan mainan saja..dan si adik dapat baju beberapa helai… boleh tahan gak berbelanja…habis licin duit dalam handbag… kena pulak tambah duit sendiri..hu333…

mmg dh lama mencari baju lengan pendek..tapi seluar panjang… alih2 kat Giant tue terjumpalah pulak..tanpa buang masa…aku belilah…igt nak gak beli beberapa helai..setakat sehelai saja…dah tak ada kaler lain lagi…so banyak aku beli baju t-shirt seluar pendek saje… semuanya untuk aqeel…he33…mcm kesian pulak kat kakak tak belikan baju…tapi bila terpikir2 takut tak cukup duit…susahlah pulakkan… bukan nak beli baju saja…lain2 keperluan nak dibeli jugak..utk kakak lain kali mama belikan…

bila terus saja beli..aku tak sabarlah nak pakaikan baju nie..selepas saja kering dari jemuran…terus aku pakaikan baju baru aqeel…walaupun harganya taklah seberapa..janji sedap mata memandangkan… comel gitu tgk aqeel pakai baju kaler hijau nie… korang nak tahu saiz apa yg aqeel pakai nie..saiz untuk budak satu tahun tue..saiz utk bulan nie..jgn haraplah..tak muat langsung dgn badan aqeel nie…

dia pun tahu mama nak snap gambarnya pakai baju baru…

dapat pulak bermain mainan kaler hijau jugak

bukan main seronok lagi dia main mainan tue..mula tue risau gak takut ketuk kepala…

About emarieys

Ema has written 1249 post in emarieys.com.

Malaysian blogger and author of a blog about career, parenting, lifestyle, and review.

emarieys

Malaysian blogger and author of a blog about career, parenting, lifestyle, and review.

View all posts by emarieys →

Tinggalkan Balasan

Alamat e-mel anda tidak akan disiarkan. Medan diperlukan ditanda dengan *

CommentLuv badge