Loading...
Parenting

Pameran Kereta Mr Bean

suka sangat anak-anak aku jumpa mr. bean ni. issh, bukan Rowan Atkinson tu yea. tapi dia punya kartun aje. sekarang ada pameran kartun mr. bean kat Mines sempena krismas. tak silap aku pameran ni last date 2 Jan 2011.tak boleh masuk dekat pun. dia pasang penghalang merah tu..nak pegang kete pun tak dapat..huhuhu..cian kakak..beria-ia nak naik kete comel tu. pak gard yang ada situ menjeling2 kat kitaorang ni. takut anak aku tue melompat naik kete comel agaknya.

mr beanbetul ke kete mr. bean tue kakak?

tak dapat naik pun tak apa kan kakak. ambil jea gambar kakak dengan kete comel ni.

si adik yang tak tahu apa2 pasal kartun lagi tengah seronok goyang2 badan. menari sakan sambil ikut rentak muzik kartun tu.

jomlah kita balik..

ada jual cd, buku, pensel, warna, alat tulis semua mr. bean punya karakter. aku tak beli pun untuk kakak. cukuplah tengok kat tv. alat tulis pun baik beli yang biasa2 je. nanti tak tahan lama. cepat hilang entah ke mana..lagipun sekolah lama lagi nak buka… yea ke lama??


pameran ni ada kat tingkat 3, Mines.

About emarieys

Ema has written 1169 post in emarieys.com.

Malaysian blogger and author of a blog about career, parenting, lifestyle, product review.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge

Optimization WordPress Plugins & Solutions by W3 EDGE