jakun atau pegun?

jakun atau terpegun? terpegunlah kan… zaman pra-sejarah negeri Melaka ni… rupanya ada lagi tempat yang dekat ni tak pernah kami tinggalkan tapak kasut kami ini…hehehe…

gambar ini jumpa masa jalan-jalan selepas makan… bila dah jalan kaki ni..yang tersorot pun boleh nampak. benda ini ada kat bawah jalan tepi laluan star cruise

berjalan ke hotel baru dibina.. pasti ratenya boleh tahan ni..viewnya sangat cantik..tepi laluan star cruise juga

jakun @ pegun?

time ni bukan main lagi si aqeel nak jalan sendiri..tak mahu dipegang-pegang…

berkejarlah saya untuk jaga si aqeel ni..takut pergi terjun ke sungai kat belakang tu..naya wey..

cer teka apa yang dibuat si aqeel ini?
seperti nak berkawatkan gayanya..
terpegun bila lihat kapal terbang di depan mata…

kami dah ke depan berjalan..aqeel masih di situ…

masih lagi tak percaya ada kapal terbang di depan mata

siap buat gaya tendang bola lagi kat kapal terbang tu

berhenti kat sini lama sikit..sebab aqeel tak mahu berganjak langsung…. kakak tak kisah sangat..kejap panjat itu..kejap panjat ini…

bangunan merah..muzium umno…tapi tak masuk pun kat dalam…

dah tertanggal butang baju aqeel ni..macam dah pakai skirt rupanya… time ni aqeel dah mula meragam..dah penatlah tu…

motif? nak tunjuk peluh membasahi baju saja tau.


sekian.














About emarieys

Ema has written 1179 post in emarieys.com.

Malaysian blogger and author of a blog about career, parenting, lifestyle, product review.

About Author

Malaysian blogger and author of a blog about career, parenting, lifestyle, product review.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge

Optimization WordPress Plugins & Solutions by W3 EDGE