naik kereta ditemani monkey!!!

alang-alang dah sampai ke Melaka kan… curi-curilah time berjalan-jalan..biarpun datang untuk bekerja…betul tak? yang penting kita tak abaikan kerja dan juga anak-anak serta suami…

selepas makan kat A&W tu, terus kami pusing-pusing kat dalam dataran pahlawan ni…sungguh penat berjalan weys…memang penat…. tak habis pun nak pusing-pusing kat dalam kedai-kedai ni…hanya menjeling saja tengok tag SALE tu….

naik kereta bertemankan monkey disebelah tak takut..kalau masukkan syiling dan kereta tue gerak..menangis pulak…itulah aqeel syafiq punya hal…..takut sangat….

ayuh, kita bawa pulang binatang ni…buat berat kereta saja….ahaks….

About emarieys

Ema has written 1257 post in emarieys.com.

Malaysian blogger and author of a blog about career, parenting, lifestyle, and review.

emarieys

Malaysian blogger and author of a blog about career, parenting, lifestyle, and review.

View all posts by emarieys →

Tinggalkan Balasan

Alamat e-mel anda tidak akan disiarkan. Medan diperlukan ditanda dengan *

CommentLuv badge