Gambar Menarik Panorama Matahari Terbenam Di Tanjung Aru

Matahari terbenam di Tanjung Aru, Kota Kinabalu Sabah.

Menunggu panorama sunset iaitu matahari terbenam.  SubhanaALLAH..sungguh indah pemandangan di sini

tanjung aru kota kinabalu

Korang teka siapa yang mengambil gambar mr.ery ni.

Ini hasil petikan jari kecil aqeel syafiq tau

keindahan sunset tanjung aru

Menjadi pula gambar yang aqeel ambil ini. padahal mata dia tak tengok pun kat kamera

Main tekan-tekan saja

matahari terbenam di tanjung aru

Time ini aku dan azwa pergi surau. itu pasal beg tangan ada pada mr.ery

matahari terbenam

Bila tengok keadaan surau kurang memuaskan. tempat nak ambil air sembahyang orang lelaki dan perempuan sama dan secara terbuka. orang kedai pun boleh nampak. terpaksa ambil air sembahyang di tandas. bila sampai tandas, mesti kena bayar. terpaksa kejar mr.ery sebab duit tak bawa pun dalam poket.

surau di tanjung aru

Semestinya rugilah kalau aku tak mengabadikan sekeping di Tanjung Aru, Kota Kinabalu

pengalaman melihat keindahan tanjung aru

Datang pula si azwa mencelah

nice view

Aksi gedik mereka

matahari terbenam

Penat melayan kerenah mereka..tapi aku bahagia

matahari terbenam di tanjung aru

Lautan yang terbentang luas, hembusan angin yang manja-manja dan panorama matahari terbenam yang indah

tanjung aru

Kalau korang pergi Kota Kinabalu…sebaiknya singgahlah di Tanjung Aru …sungguh indah sekali.

About emarieys

Ema has written 1258 post in emarieys.com.

Malaysian blogger and author of a blog about career, parenting, lifestyle, and review.

emarieys

Malaysian blogger and author of a blog about career, parenting, lifestyle, and review.

View all posts by emarieys →

Tinggalkan Balasan

Alamat e-mel anda tidak akan disiarkan. Medan diperlukan ditanda dengan *

CommentLuv badge