Loading...
ParentingTravel

Gambar Menarik Panorama Matahari Terbenam Di Tanjung Aru

Tanjung Aru Kota Kinabalu Sabah

menunggu panorama sunset iaitu matahari terbenam.  SubhanaALLAH..sungguh indah pemandangan di sini

tanjung aru

Korang teka siapa yang mengambil gambar mr.ery ni.

Ini hasil petikan jari kecil aqeel syafiq tau

sunset tanjung aru

Menjadi pula gambar yang aqeel ambil ini. padahal mata dia tak tengok pun kat kamera

Main tekan-tekan saja

sunset tanjung aru

Time ini aku dan azwa pergi surau. itu pasal beg tangan ada pada mr.ery

sunset tanjung aru

Bila tengok keadaan surau kurang memuaskan. tempat nak ambil air sembahyang orang lelaki dan perempuan sama dan secara terbuka. orang kedai pun boleh nampak. terpaksa ambil air sembahyang di tandas. bila sampai tandas, mesti kena bayar. terpaksa kejar mr.ery sebab duit tak bawa pun dalam poket.

Semestinya rugilah kalau aku tak mengabdikan sekeping kat sinikan

sunset tanjung aru

Datang pula si azwa mencelah

sunset tanjung aru

Aksi gedik mereka

sunset tanjung aru

Penat melayan kerenah mereka..tapi aku bahagia

sunset tanjung aru

Lautan yang terbentang luas, hembusan angin yang manja-manja dan panorama matahari terbenam yang indah

sunset tanjung aru

Kalau korang pergi Kota Kinabalu…sebaiknya singgahlah di sini…sungguh indah sekali.

 

About emarieys

Ema has written 1238 post in emarieys.com.

Malaysian blogger and author of a blog about career, parenting, lifestyle, product review.

Tinggalkan Balasan

Alamat e-mel anda tidak akan disiarkan. Medan diperlukan ditanda dengan *

CommentLuv badge