Azwa

Penakutnya Kakak

hahaha..memang kakak penakut..tapi kalau dibandingkan dengan ayahsu..dia lebih berani ler. takut sikit2 jea tu..

kakak dengan ayahnya masuk rumah seram time kat jom heboh. aku dengan aqeel duduk kat luar. nak masuk kena bayar RM 2 saja. tapi kakak free.

so, tunggulah mamanya dengan adik kat luar…

>

>

>

dalam 5 minit diaorang berdua pun keluar. kakak punya takut sampai pucat lesi.berlainan pula dengan ayahnya..hepiiii

hahahaha, hantu..ambillah kakak nie

takutnya…

inilah hantunya……

kan aku dah kata..kakak takut kejap jea… terus kakak sengeh2.. dia pun cakap mana ada hantu..hantu itu orang pakai topeng saja…

ingatkan nak wat masukkan adiknya sekali. tapi tak payahlah..lain kali..

About emarieys

Ema has written 1158 post in emarieys.com.

Malaysian blogger and author of a blog about career, parenting, lifestyle, product review.

PTT Outdoor

You may also like...

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge