Loading...
AqeelAzwaHotelParenting

Hantu air dan penakut air

Mandi Kolam

Mandi kolam lebih-lebih lagi kolam yang besar dan luas di hotel memang menyeronokkan oleh anak-anak.

mandi kolam besar

mandi kolam

Seronok Anak-Anak

Bilalah kulit anak-anak nak cerah kembali. tiap-tiap minggu asyik mandi kolam. kulit pun dah mendung sangat ni.

Excited dua beradik dapat main air dan mandi kolam besar. lebih excited si kakak azwa. memang hantu air. semua kolam ada kat situ dia masuk dan selam.

Gelongsor yang tinggi pun naik sorang-sorang. risau juga. tapi dia tetap naik berkali-kali. Lain pula si adik ni, excited juga tapi penakut. nak turun dari kolam kecil pun minta suruh turun sekali. pastu asyik minta pelampung..letih layan dia sorang ini. yang tak tahan air yang turun macam air terjun tu pun dia takut juga.

Bertambah lagi gelap kulit anak-anak mandi kolam dan pantai minggu ini pula.

About emarieys

Ema has written 1178 post in emarieys.com.

Malaysian blogger and author of a blog about career, parenting, lifestyle, product review.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge

Optimization WordPress Plugins & Solutions by W3 EDGE