Loading...
AzwaParenting

Jom Makan Di Kedai Pak Nik, Brinchang, Cameron Highlands

salam

selepas dah rehatkan diri kat bilik
perut dah mula berbunyi
tak daya nak menahan lapar dengan cuaca sejuk ni…

terpaksalah kejutkan si adik dari tidur
itu pasal macam moody saja mukanya..
tak puas tidurlah katakan….

Kedai Makan Brinchang

di mana-mana tempat ada saja orang kelantan buat bisnes kan..
kalau datang sini… kami akan singgah makan tengahari kedai Pak Nik ni
dari hotel pun tak jauh mana
tapi kena naik kereta jugalah…
nak jalan kaki…..tak terlarat….

hah, banyak dapat sijil penghargaan tu

horeyyyyy
sudah mari…
ikan bakar pari….

tak buka-buka cermin mata hitam kakak
mentang-mentanglah baru dibelinya kat strawberry farm
sejuk-sejuk pun minum ais…

wah, lalat pun nak join sama
best masakannya…habis lauk saya belasah…

still bad mood lagi si adiknya…

selesai sudah bab makan ni…

breakfast kitaorang singgah saja kedai mamak
makan nasi lemak dan juga roti canai

About emarieys

Ema has written 1239 post in emarieys.com.

Malaysian blogger and author of a blog about career, parenting, lifestyle, product review.

Tinggalkan Balasan

Alamat e-mel anda tidak akan disiarkan. Medan diperlukan ditanda dengan *

CommentLuv badge