bajet nak jumpa artis la konon

As Salam
semalam tarikh 9/10/11 tarikh cantik kan
mesti ramai yang buat majlis akad nikah ni
termasuklah majlis yang saya pergi kat sini
majlis akad nikah anak bekas ketua pengarah opis saya
bos kesayangan ramai

bila dah namanya kawasan elit..kawasan orang kaya raya
tak bolehlah nak main park kereta sesuka hatikan
jadi disediakan park kereta di kawasan lapang dan jauh sikit
tapi tak apa…ada orang yang akan ambil dan hantar

bajetnya datang sini nak sangat jumpa artis
memang jumpa pun…
jumpa Ed Samad dan isterinya Dang Suria tengah menjamu selera
x-bos cakap “ini adik saya”
saya hanya angguk dan kasi senyuman yang manis gitu…
tak bergambar pun…segan sangat…
tak mahu kacaulah diaorang tengah makankan.
sudah makan..masuk dalam rumah pula
yealah, x-bos suruh ambil gambar dengan pengantin sekali
oh, nampak benar x-bos sayangkan kami semua

tengah-tengah bergambar dengan pengantin
nampak pula si zizie ezzette sedang berposing dengan sedara mara mereka
wow, dia nampak kurus la…

tapi tak nampak pula suaminya… Bung Mukhtar tu (busy kot)
dapat tak ambil gambar dengan zizie?
huhuhu..tak dapat juga…segan tahap gaban lah
balik rumah baru rasa menyesal

Shaheizy Sam pun tak ada

tak ada rezeki nak bergambar dengan artis buat masa ini

hanya gambar inilah sebagai pengubat hati yang sedang kecewa

*

*

*

*

*

sayang kamu



done

About emarieys

Ema has written 1179 post in emarieys.com.

Malaysian blogger and author of a blog about career, parenting, lifestyle, product review.

About Author

Malaysian blogger and author of a blog about career, parenting, lifestyle, product review.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge

Optimization WordPress Plugins & Solutions by W3 EDGE