Loading...
Mr EryPutaran Masa

Liga Malaysia? | Entri Ketinggalan

TAHNIAH kepada TERENGGANU

bangga saya sebagai seorang anak kelahiran negeri Terengganu…ceewah… tetiba mengaku anak Terengganu…. jangan tak percaya…IC saya 11 tau…so, anak Terengganu biarpun tak reti nak cakap loghat Terengganu ni… tak tahu nak sokong yang mana satu… antara Terengganu mahupun Kelantan…saya sokong yang dah menang…aci tak?

mr. ery yang pergi stadium…saya dengan anak-anak layan tv kat rumah saja… mr. ery dapat tiket free..asalnya tak beria-ia sangat nak pergi …alang-alang dah ada orang nak kasi…so, pergi sajalah…

sinilah tempat duduk tiket free tu… dapat hujung-hujung dengan gol katanya…. memang ramai betul penyokong kelantan wey….. anak buah mom pun sanggup datang sini….

selalunya mr. ery ni tak mahu tunjuk baju yang dipakai kalau tengok bola… tapi kali ini sanggup pula tak pakai sweater erkh…. tapi kelantan tetap kalah…aduh!!!!

orang cakap katanya Kelantan bagi Terengganu menang saja…sebab ada Sultan Mizan kat sana…betul ke?

eh3x, kelantan kalah ada pergaduhan berlaku tak?

kalau tak ada maknanya orang kelantan tidaklah jahat kan….

About emarieys

Ema has written 1239 post in emarieys.com.

Malaysian blogger and author of a blog about career, parenting, lifestyle, product review.

Tinggalkan Balasan

Alamat e-mel anda tidak akan disiarkan. Medan diperlukan ditanda dengan *

CommentLuv badge