Azwa Parenting

kereta kena mandi..anak kena marah!!!!

salam

kejadian hari minggu lepas…
tuan dia hari-hari mandi… kereta sebulan sekali pun belum tentu….
hahahaa…tuan tahu guna pakai jer…

saya suka hantar kereta kat area desa tasik ni..
memang cuci dan wangi serta kilat kat tayar tue…
ramai memang ramai…so kenalah ikut turn kan…
alang2 pergi breakfast kat situ..sambil tu letaklah kereta untuk dimandikan…

hah, time nilah si aqeel kena marah kat mr. ery

dia mahu turun tapi kasut tak pakai….

dah merajuk pun dia….terus paling muka…

angkat2 baju..mahu bodek mamanya pula….

akhirnya, mama terpaksa mengalah… alahai suka terus

sampai dua tiga orang cuci satu kereta tau… walaupun banyak kereta tapi cepat siap tau…


biarpun terasa macam lama jer tunggu…
jangan risau..
tv disediakan..
so bolehlah tengok siaran yang ada..
siaran astro tak ada….


opps lupa pula anak yang sorang ni
ingat bawa si adik sorang ke…
sorii ler…mahu merajuk kalau tak bawak dia ni…


alamak, kereta dah kotor balik ler…
kucing sudah lepak kat atas bonet dengan kaki basahnya..
tinggal dah jejak tapak kaki kat bonet keretaku…..

About emarieys

Ema has written 1151 post in emarieys.com.

Malaysian blogger and author of a blog about career, parenting, lifestyle, product review.

PTT Outdoor
0 Shares

You may also like...

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge