Jalan Sendiri

Sekolah Tadika untuk kakak Azwa.

Sepatutnya dah lama aku entry kan citer nie..sejak 2 menjak nie..aku terbusy ngan kerja…so tertangguh2 lah jawabnyer..hehehe…tajuk bukan main lagi..ala..bukan nak citer pasal aper pun..pasal si kakak ler…kali nie br msk kali kedua aku hantar dia pergi sekolah..yg selalu hantar my mother in law (MIL aka tok ma)…. kakak yg beria nak tok ma yg hantarkan… pertama kali aku pernah hantar…adalah sampai ke pintu tadika tue..tp kali nie…aku hantar kt tepi jalan saje… tak adalah jauh sgt pun….bila tgk kakak jalan ke sekolah tadikanyer..terus aku terpikir..sekejapnyer anakku membesar…

tadika perpaduanBila mana aku tgk kakak dah nak sampai ke pintu sekolah tadikanya..barulah aku gerak. Itupun cikgunyer pun keluar jugak..he333… suke tengok kakak pergi sekolah..mama harap kakak akan rajin sentiasa nak ke sekolah yea…

my heart: haruskah ditambah lagi????

About emarieys

Ema has written 1254 post in emarieys.com.

Malaysian blogger and author of a blog about career, parenting, lifestyle, and review.

emarieys

Malaysian blogger and author of a blog about career, parenting, lifestyle, and review.

View all posts by emarieys →

Tinggalkan Balasan

Alamat e-mel anda tidak akan disiarkan. Medan diperlukan ditanda dengan *

CommentLuv badge