Aqeel Azwa Parenting

Iklan Aiskrim Magnum

okeylah kita lupakan pasal orang yang bawa mulut tu. malas dah nak fikir panjang-panjang. buat serabut dalam kepala otak jea.
inilah dikatakan sayang bini. sekali minta terus dapat. malam tadi tak tahan sangat nafsu nak rasa aiskrim magnum. keluar iklan kat tv. terus cakap ‘yah, belanja aiskrim’. tapi mr. ery diam.

macam biasalah mr. ery keluar malam dengan kawannya. port yang wajib kedai mamak ABC. balik rumah, bukan pintu..mr. ery cakap “tak ada siapa nak kawan dengan ayah ke?”. mula tu masing-masing diam, sebab tengah tengok tv. bila terpandang plastik kat tangan mr. ery. anak-anak terus melompatlah.. “nak..nak…nak..”

kami dapat MAGNUM…kamu berdua dapat Paddle Pop..adillah kan.

kenapa kat dalam iklan tak ada kacang…yang ni ada kacang
coklat disaluti sangat tebal

yang murah tidak semestinya tidak sedapkan..
meleleh aiskrim jatuh..dua-dua terpaksa tukar baju tidur

 tidak dinafikan memang sedap aiskrim magnum ni..dengan batang sekali jilat sampai licin

puas hati pun makan biarpun untuk 4 batang aiskrim saja belanja RM 10.00

thanks dear, esok belanja lagi yer…ngeh3x…

About emarieys

Ema has written 1151 post in emarieys.com.

Malaysian blogger and author of a blog about career, parenting, lifestyle, product review.

PTT Outdoor
0 Shares

You may also like...

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge