Pergi meninggalkan bumi Malaysia buat sementara….

ceewahh..mcm suspen aje title yg aku letak..he33.. sepatutnya dh lama aku entry kan citer nie..tapi disebabkan kerja sentiasa ada..tak menyempat nak buat..dan hari nie..curik2lah kejap masa itu…

sebenarnya nak citer pasal keluarga mertua pergi umrah saje..bukan aku yg nak pergi ke luar negara pun..ahaks..tapi kalau ada rezeki..INSYAALLAH sampai jua… keluarga mertua dah nak balik pun hari rabu nie (31 Mac 2010) br berpeluang nak berciter..

pd jumaat tanggal 19 Mac 2010..keluarga mertuaku pergi menunaikan umrah.. siap amik cuti sehari lagi…utk pergi hantar FIL ke KLIA… jam 4.30 pagi dah gerak dari rumah.. alamak kalau pergi kerja..tidur sajelah jawabnyer..

umrahaqeel masih lena tidur..ohh..bestnye kalau mama dapat tidur jugak time nie…..

nielah sebilangan keluarga belah suamiku… yg lentok sgt kepala suamiku sebab..tok we (atuk) tgh urut dia punya leherlah…

dah jaga pun aqeel nie…seronok main kad nama cik Ada…siap tak mau dah ngan mamanyer…. cepat2 Ada dpt anak erkh…bnyk2 doa masa kat Mekah nanti…

About emarieys

Ema has written 1258 post in emarieys.com.

Malaysian blogger and author of a blog about career, parenting, lifestyle, and review.

emarieys

Malaysian blogger and author of a blog about career, parenting, lifestyle, and review.

View all posts by emarieys →

Tinggalkan Balasan

Alamat e-mel anda tidak akan disiarkan. Medan diperlukan ditanda dengan *

CommentLuv badge