Loading...
All

Bila Sudah Dijemput…

Hari Ulangtahun Perkahwinan. Bila sudah dijemput tanpa segan silu akan kami terjah punya. terjah ke rumah adik iparku kat alam damai sana. ada makan-makan sempena hari ulangtahun perkahwinan adik ipar aku yang kedua a.k.a adik mr. ery yang ketiga la. semua keluarga ada kecuali suami k.ma (outstation) dan adik hazirah jea. banyak betul hari-hari sambutan untuk bulan oktober nie. antaranya hari jadi FIL, anak buah dan of coz lah hari jadi aku juga. hari ulangtahun aku dengan mr. ery pun pada bulan oktober juga. aku tertunggu-tunggu apa hadiah untuk harijadi aku nanti.

sambil menunggu makanan sampai tu. biasalah anak-anak akan buat sepah segala mainan yang ada dan kitaorang sambil tengok tv sambil pot pet pot pet ler. begitulah kemeriahan keluarga FIL aku nie.

wah, adik bergaya dengan topi ala-ala apa erkh…

tak pandang ke mana dah bila masing-masing kelaparan. lama tunggu tau….

lamb chop

aku pilih chicken chop

lazat..licin semua…

diaorang nilah yang belanja kitaorang semua makan-makan

SELAMAT HARI ULANGTAHUN KEPADA HAFIS DAN AYIN. SEMOGA DAPAT MELAYARI BAHTERA DENGAN PENUH KESABARAN DAN KEBAHAGIAN YANG BERKEKALAN.

nota hati : menunggu sesuatu yg istimewa

About emarieys

Ema has written 1239 post in emarieys.com.

Malaysian blogger and author of a blog about career, parenting, lifestyle, product review.

Tinggalkan Balasan

Alamat e-mel anda tidak akan disiarkan. Medan diperlukan ditanda dengan *

CommentLuv badge