Bos suruh balik

Hari Raya Aidiladha. Apa perasaan korang bila bos cakap “u baliklah, tak payah tunggu petang pun” . Wah, happylah kan…tak perlu minta kerja separuh hari..bos dah bagi geen light balik rumah.

Bos pelik kenapa aku tak cuti raya. Nak pelik apa bos sebab tak balik pun raya . Kan balik raya tak cukup pula cuti diminta. Janji bulan Nov nanti, bos luluskan cuti. Hah, masa tu aku mohon cuti panjanglah bos.

Di kesempatan ini, aku ucapkan selamat menyambut hari raya Aidiladha kat umat Islam di seluruh negara.

hari raya aidiladha

Anak-anak dah sibuk ajak nak tengok lembu petang ni.

About emarieys

Ema has written 1258 post in emarieys.com.

Malaysian blogger and author of a blog about career, parenting, lifestyle, and review.

emarieys

Malaysian blogger and author of a blog about career, parenting, lifestyle, and review.

View all posts by emarieys →

Tinggalkan Balasan

Alamat e-mel anda tidak akan disiarkan. Medan diperlukan ditanda dengan *

CommentLuv badge