geli-geli dengan rambut

As Salam

Bila balik kampung saja mesti nak singgah kedai gunting rambut… balik baru ini yang jadi mangsa potong rambut si azwa dan aqeel…dah patut kena potong pun rambut mereka berdua ni…rambut si aqeel dah panjang sangat..dah lepas telinga dan rambut depan dah hampir masuk mata.

kedai gunting rambut

rambut aqeel potong pakai mesin rileks saja duk atas kerusi tu..tak ada tanda-tanda menangis pun…tapi masa aku sibuk ambil gambar…tetiba suara aqeel berbunyi “geli-geli”…aqeel geli sebab ada rambut lekat kat badan dia.

inilah hasilnya…mesin kat belah tepi dan belakang….belah depan pakai gunting…

now turn azwa

dan hasilnya

>

>

>

>

>

>

>

>

>

>

>

>

>

>

>

>

>

azwa new image

pendekkan..mula tu rasa menyesal juga kasi potong pendek sangat rambut azwa. tapi azwa suka sebab rasa ringan dan senang nak sikat rambut. masa rambut panjang, bukan main malas nak sikat..lagipun rambut azwa ada masalah sikit..

azwa pun ada cakap “tak apa mama, nanti rambut kakak akan panjang balik”

balik rumah semua orang terkejut.

About emarieys

Ema has written 1258 post in emarieys.com.

Malaysian blogger and author of a blog about career, parenting, lifestyle, and review.

emarieys

Malaysian blogger and author of a blog about career, parenting, lifestyle, and review.

View all posts by emarieys →

Tinggalkan Balasan

Alamat e-mel anda tidak akan disiarkan. Medan diperlukan ditanda dengan *

CommentLuv badge