Fenomena Gangnam Style

Selamat Hari Malaysia.

Fenomena Gangnam Style semakin berleluasa. Bermula Oppa Gangnam Style..ada raya style..kampung style..dan terbaru IPTA Gangnam Style.

Ape citer ni?

IPTA Gangnam Style sempena Minggu Suaikenal pelajar. macam itu ke sekarang cara menyambut minggu suaikenal pelajar di IPTA. persembahan terkinja-kinja..terlompat-lompat atas stage..yang terkinja-kinja itu perempuan pulanya..sangat berbeza minggu suaikenal dulu dan sekarang.

Dah tak ada aktiviti berfaedah lain ke untuk dilaksanakan? Acara gotong royong boleh…beriadah boleh… tak pun buat pertandingan nasyid ke, sketsa ke, kalau nak perform atas stage tu kan.

IPTA mahupun IPTS tak perlulah buat persembahan seperti ini lagi…malulah!!!!

notajari : teringat minggu suaikenal dulu….pengalaman pacat naik atas kaki…

About emarieys

Ema has written 1179 post in emarieys.com.

Malaysian blogger and author of a blog about career, parenting, lifestyle, product review.

About Author

Malaysian blogger and author of a blog about career, parenting, lifestyle, product review.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge

Optimization WordPress Plugins & Solutions by W3 EDGE