dinner with ipar duai at BVS, Bangi

entah kali ke berapa dah aku makan kat sini. tapi bagi ipar duai aku ini kali pertamalah. nak merasa makan steamboat kat restoran member aku ni. nasib baik datang tanpa reserve dapat tempat duduk. dan kebetulan malam tadi last operasi. coz kedai akan ditutup buat sementara waktu selama seminggu. tokey pun mahu cuti apa. asyik berbisnes saja. 20hb akan beroperasi kembali.

kaum kerabat semua datang kecuali FIL aku. FIL kerja malam. takut tak sempat. dan MIL pula tak berapa sihat. tak merasa steamboat setakat minum air milo panas saja. pastu terus rehat kat dalam kete.

asalnya memang penuh seafood tu. tapi ada yang dah ngap masuk mulut..tu nampak macam sikit…
yang ni memang feberet si kakak. beberapa kali minta dan minta… berbaloilah dengan bayaran yang dikenakan untuk kakak. dah cecah 4 tahun daaa…. so kenalah diambil kira kan.
bagi si adik pula, langsung tak dapat nak merasa. sampai saja kat kedai member aku ni. dia dah lena tidur….tak tidur petang sangat..letihlah sebab petangnya penat2 main kat taman mainan.
makanlah sampai kenyang erkh…
jap2, cuba tengok gambar aiman (anak sedara aku) tengah buat apa tu? muncung semacam jea..
>

>

>

>

ni adik ipar aku. adik mr. ery no. 2. bersama keluarganya. jangan dikira si kakak tu. selalu jadi penyibuk dalam gambar orang.. berseri muka adik ipar aku ni pakai make-up yea..make-up apa erkh. (buat2 tak tahu nie)…
dan yang ni adik ipar aku yang no.2 dan adik mr. ery no.3 bersama keluarganya.
anak kami sebaya..
eh..eh.. kenapa mr. ery senyum macam tu… makanan best ke… atau ingat orang yang nak belanja ke? makan sdn bhd bayar tau…ahaks…sekali sekala beramah mesra..apa salahnya kan… kan…kan…
harganya pun dah naik sedikit kepada Rm 21 satu kepala. biasalah harga barangan semua pun dah naik kan… if nak dapat yang promosi boleh datang jam 3 hingga 7 petang. makan lebih 3 orang..orang ke empat dapat free..macam gitulah promosinya…tapi kalau nak merasa kena tunggu 20 hb lor…

About emarieys

Ema has written 1264 post in emarieys.com.

Malaysian blogger and author of a blog about career, parenting, lifestyle, and review.

emarieys

Malaysian blogger and author of a blog about career, parenting, lifestyle, and review.

View all posts by emarieys →

Tinggalkan Balasan

Alamat e-mel anda tidak akan disiarkan. Medan diperlukan ditanda dengan *

CommentLuv badge