dinner tanpa kakak…

Dinner Nasi Briyani.
Hari ni banyak betul entri yang aku masukkan. al-maklumlah esok dah nak raya. so esok dah start cuti panjang. makanya entri2 kat dalam ni pun bercuti juga…

malam tadi pergi makan malam kat bangi. makan malam tanpa kakak. Alhamdulillah, kakak pun dah selamat sampai kat kampung. tak sabar mama nak jumpa kakak.

al-kisahnya, on the way mahu cari tempat makan. si adik pula buat hal. dia dah ‘uk uk’. habis penuh pampers dan terkena seluar lagi. terpaksalah cari baju lain untuk adik. nasib baik ada kedai yang jual baju-baju budak. selamat adik dah pakai baju baru… kalau kakak ada, jeleslah dia….

pusing-pusing punya cari tempat mahu makan. last-last singgah kedai JM Bariani House. pekena nasi beriani. not bad lah dia punya tempatnya… dibahagi dua..satu beraircond dan satu lagi berkipas (untuk orang merokok).

Nasi Briyani Bangiadik dah tukar baju

nasi beriani daging kepunyaang mr. ery

nasi beriani ayam untuk isi perut ku

lemon ais untuk tekak ku dan coffee panas untuk mr. ery. pencuci mulut brownies cake dan fries.



 

About emarieys

Ema has written 1257 post in emarieys.com.

Malaysian blogger and author of a blog about career, parenting, lifestyle, and review.

emarieys

Malaysian blogger and author of a blog about career, parenting, lifestyle, and review.

View all posts by emarieys →

Tinggalkan Balasan

Alamat e-mel anda tidak akan disiarkan. Medan diperlukan ditanda dengan *

CommentLuv badge