Perkhidmatan

beginikah rupanya?

Detox Patch untuk membuang toksin. Korang pernah tak acu cuba try test pakai detox patch nie? ala pelekat berubat yang letak kat tapak kaki tu. yang sesuai dipakai time malam-malam. senang citer pakai time tidur pastu bangun dari tidur esok paginya barulah buka. nanti korang boleh nampak kesannya kat detox patch ni. apa kesannya, jadi hitam ke? kelabu ke? coklat ke? biru ke? merah ke? tukar kaler merah mahupun biru ni, tak pernah lagi aku dengar. lainlah kalau korang kat sana pernah dengar.beginilah rupa detox patch dalam bungkusan. mr. ery beli dengan dia punya adik. nak cuba dan tengok kesannya. tak silap aku 10 bungkus RM 15.00.

dan ginilah cara tampal kat tapak kaki tu. nie bukan gambar kaki aku ataupun mr. ery yea. aku copy saja kat internet tu nak tunjuk cara tampal yang betul. kan tampal salah tak menjadilah pulak.

 


dan inilah hasilnya. tak adalah hitam sangat. kelabu-kelabu asap jea kalernya. mr. ery guna detox patch ni sebanyak 9 keping (kiri dan kanan), selepas guna 9 keping ni kaler dia dah semakin cerah. aku hanya sempat guna 1 keping jea. sama juga kalernya. hanya kelabu-kelabu asap jea. tak adalah hitam melegam macam arang tu. mungkin toksin dalam badan aku ni kurang.


nie aku sediakan sedikit info tentang detox patch nie. mana tahukan kalau korang berkenan nak cuba. SELAMAT MENCUBA.

Guna 5 malam berterusan rehat 2 hari – ia bertujuan untuk mengumpul toksin yang tersumbat dalam badan kita. kemudian pakai semula selama 5 malam, rehat 2 malam dan seterusnya. (aku tak ikut pun arahan ni. itu pasal tak rasa apa-apa kesannya kot).
Ini bermakna hanya perlu pakai selama 22 malam sahaja dalam sebulan.

Tanda-tanda banyak TOKSIN kat dalam badan kita

• Kerap sakit kepala.
• Badan akan berasa letih tanpa sebarang sebab.
• Susah bangun tidur.
• Bahagian keliling mata gelap.
• Bahagian-bahagian tertentu di permukaan kulit seperti di bahagian bawah lengan, celah paha dan sebagainya juga akan kelihatan gelap daripada warna asal kulit.
• Banyak angin, alahan, inflamasi pada sendi.
• Sinus.
• Berat badan meningkat.
• Kehadiran selulit.
• Masalah jerawat dan banyak lagi.

FUNGSI-FUNGSI FOOT DETOX PATCH

* Membuang toksin dlm badan, air berlebihan & cegah bau kaki
* Membuatkan badan menjadi lebih bertenaga
* Membuang angin dalam badan.
* Mengurangkan allergic, sakit sendi,
* Mengurangkan Sakit kepala, migrain atau tekanan kerja
* Menormalkan tekanan dan aliran darah
* Menguatkan sistem immune badan
* Melegakan sakit tumit & tapak kaki
* mengurangkan sembelit, Kembung perut
* membantu masalah jerawat/resdung
* Mengurangkan Diabetes, Kegemukan
* Mengatasi masalah sukar tidur
* Berpanjangan penggunaan ubat
* Bekerja dengan bahan kimia seperti cat, larutan pembersih dll
* Menyegarkan ketika bangun dari tidur
* Mengurangkan sakit gout, sendi, juga untuk perokok

About emarieys

Ema has written 1151 post in emarieys.com.

Malaysian blogger and author of a blog about career, parenting, lifestyle, product review.

PTT Outdoor
0 Shares

You may also like...

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge