Loading...
Event

Colour Blocking Dari Guru

Colour blocking siapa yang berani pakai.. Sambutan Hari Guru semalam bertema colour blocking. Tahniah diucapkan pada guru-guru yang mengikut tema colour blocking. sangat berani. cuma AJK PIBG sahaja pakai baju tak ada tema.

Hari ini dah cuti sekolah, semalam baru selesai sambutan hari guru. Setiap tahun akan diadakan sambutan hari guru di sekolah biarpun tarikh 16 Mei dah lama lepas.

Meriah pula sambutan hari guru ini siap dibentangkan karpet merah lagi. Memang istimewa, semua guru kena berjalan di atas karpet merah. Ketibaan guru besar dan YDP serta diiringi guru-guru lain.

Hari Guru

Salah seorang guru baru ditukarkan ke sini.

Guru Baru

Tema warna blocking. Memang berani semua guru menggayakan pakaian bertema colour blocking.

Colour Blocking

Tak kira guru lelaki mahupun guru perempuan semuanya mengikut tema.tema hari guru

Persembahan silat dari pelajar

bersilat

Pelajar-pelajar yang dapat hadir ke sekolah sehari sebelum cuti sekolah bermula. cuba cari kakak Azwa di mana?

murid skdp

Persembahan istimewa dari pelajar yang menggunakan baldi dan tin sebagai alat muzik. Tahniah pada cikgu muzik berjaya mengajar dan menghasilkan seni yang kreatif.

persembahan dari pelajar

Ini kek dari PIBG. Tak dapat merasa tak apa janji guru besar dah puji kek besar.

kek hari guru

Seronok guru dapat hadiah macam-macam. banyak pula tu, Apa jenis hadiah yang diterima pastinya dihargai guru. Ada yang bagi jajan, coklat, bunga dan kotak besar. Banyak dapat hadiah tandanya guru untuk paling disayangi kan.

hadiah untk guru

Selamat hari guru dan selamat bercuti sekolah yer. Dah rasa macam jadi guru pula bila duduk sebaris dengan guru dan nyanyi lagu guru.

About emarieys

Ema has written 1216 post in emarieys.com.

Malaysian blogger and author of a blog about career, parenting, lifestyle, product review.

26 comments
  1. LydSunshine

    Tema color blocking ke? Menarik. Supporting cikgu2 lelaki ye ikut tema. Untung jugak cikgu2 bila part dpt hadiah ni. Sbb skrg budak2 nak bagi hadiah, mak ayah yg belikan. Akak dulu, kalo nak beli hadiah kat cikgu, guna duit sendiri je la. Itu yg balik2 cikgu dpt pen je sebatang dgn sapu tangan. Hahaha.

Tinggalkan Balasan

Alamat e-mel anda tidak akan disiarkan. Medan diperlukan ditanda dengan *

CommentLuv badge

Optimization WordPress Plugins & Solutions by W3 EDGE