3 in 1 – Part 2 – Flowers – Cameron Highlands

cantik tak…
cantik tak…
gambar 3 orang ni
cantikkan.

Cameron Highlands

pandai orang yang ambil gambar ni kan (hahaha…puji diri sendiri)

atau yang ni lagi cantik???
kalau yang ni lagi cantik…
diam-diam saja erkh…
kembang pula hidung orang yang ambil gambar ni
hahaha…jahat punya bini

tapi….
yang ni lagi cantikkan…
hahahaha…saya suka!!!!

mr. ery tengah mengelak kena air dari bunga tu

sejuk saja mata bila pandang bunga-bunga ni
nak beli… sakit mata pula bila letak kat rumah
takkan cantik macam ni punyalah…
kelayuan di depan rumah

apalah yang ditakutkan si aqeel ni…

yang ni cantik bunga atau tuannya?
hehehehe

cuba teka…
siapa yang shoot??

aqeel dah nampak sweet kat kedai belakang…

SEKIAN PART 2

nota jari :hilang idea nak buat jalan cerita..harap seronok dengan gambar2nya…dan bayangannya

About emarieys

Ema has written 1258 post in emarieys.com.

Malaysian blogger and author of a blog about career, parenting, lifestyle, and review.

emarieys

Malaysian blogger and author of a blog about career, parenting, lifestyle, and review.

View all posts by emarieys →

Tinggalkan Balasan

Alamat e-mel anda tidak akan disiarkan. Medan diperlukan ditanda dengan *

CommentLuv badge