Loading...
Putaran Masa

bos belanja makan

Alhamdulillah rezeki tengahari tadi. bos belanja makan. bukan belanja untuk suka2 tau. tapi sempena minggu2 terakhir kami semua bersama bos kesayangan ramai ni. bos aku ni bukan nak pencen lagi tapi dah habis kontrak selama 2 tahun di opis aku ini. makanya tahun depan aku dapat bos baru lagiii…. huhuhu sodihnya..dah nak berpisah pun…

so, hari jumaat lagi aku dah booked tempat tau. tengok ada pun nama aku kat situ. siap tertera no tepon aku tu. if nak kontek aku bolehlah kontek erkh…aku pasti konpem takkan dapat punya… lainlah kalau korang kontek no kat sebelah aku tu yea. ahaks…

kat mana kitaorang jamu makan tengahari ni? tempatnya kat area kampung attap. femes dengan kari kepala ikan. memang marvelous kari dia tau. nak merasa tak? rugi tak merasa. kalau korang nak rasa keistimewaan kari kepala ikan ni dan nak booked ada no tepon kedai kat dalam pitcha atas tu… boleh nampak..jelas lagii….kena sediakan fulus lebih saja…

lauk pertama yang sampaiiii…. terliur tak korang???
errmmmmmm…menjilat jari..kalah kfc…

kejap2..tak berapa clearlah kan

>

>

>

>

hah, macam mana dengan yang ni…. telan air liurlah jawabnya….

ditambah pula dengan sotong, ayam goreng, sayur, telur ikan, kambing.

memang menyelerakan…..

tapi sebelum makan tu, dah meleleh air liur pun..jangan lupa dahulukan dengan bacaan doa makan. biar rezeki yang masuk ni akan diberkati olehNya…AMIN…

eh2 malu2 nak start ambil makanan pulak aku nie.
tak ada malu2 punya…
aku belasah saja.
dah le aku sorang minum air 2 gelas weiii…

cik puan harpreet ni makan bersopan sangat..makan dengan sudu garpu lagi.. tak rasa sangatlah kenikmatan makanan tu….tapi makan juga biarpun perut sudah penuh kan..kan…kan…

dimulakan dengan Bismillah..disudahi dengan Alhamdulillah.

yang nilah bos yang belanja dan bos yang dirai… diaorang semua sporting2 tau… ingat diorang ni beruniform garang ke..garang bertempat tau…bukan sebarangan garangnya…

dengan penuh kenikmatan menikmati kepala ikan

>

>

>

>

lastly..untuk kenangan kami semua…

terima kasih banyak kepada bos yang belanja kitaorang semua. dan terima kasih juga kepada bos yang dirai. semoga kita berjumpa lagi. mana tahu dapat peluang macam ini lagi…ceh, ada hatii….

About emarieys

Ema has written 1238 post in emarieys.com.

Malaysian blogger and author of a blog about career, parenting, lifestyle, product review.

Tinggalkan Balasan

Alamat e-mel anda tidak akan disiarkan. Medan diperlukan ditanda dengan *

CommentLuv badge