dah lama tak buat entri pasal anak ni…asyik merepek dan marah-marah punya entri saja… seperti dah keluar arah tuju yang sebenarnya…

tapi kalau selalu cerita pasal anak saja…adakah yang sudi bertenggek kat blog ini?

kalau ada sila angkat tangan anda

takkan lagi potong rambut aqeel sampai botak….. kesian..semua orang tak suka…tak handsome pun….

sebiji dengan ayahnya kan… si anak perempuan pun sama…

kenapa ayah ku seperti ini? sungguh pelik aqeel melihat ayahnya bergaya….

masing-masing tak mahu tengok kamera…
berlagak yer….

aqeel sangat geli dengan pasir pantai…tapi main air laut tak pula…
menangis terus bila ayahnya mahu letak kakinya ke pasir tu
sedaya upaya aqeel menarik kaki tak mahu kena pasir…

mana lebih handsome… bapak atau anak?
pasti dua-dua handsome kan kan…
aku pula yang perasan

tak mahu pijak pasir…nak main air laut…nak main air laut juga…

alamak, seriusnya dia!!!!
takut mama

habis dah.

About emarieys

Ema has written 1139 post in emarieys.com.

Malaysian blogger and author of a blog about career, parenting, lifestyle, product review.

PTT Outdoor
News Reporter
Malaysian blogger and author of a blog about career, parenting, lifestyle, product review.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge