Loading...
PerkhidmatanSekolah

Penduduk PPR Dapat Bantuan Bas Sekolah Percuma Dari DBKL

Bas Sekolah Percuma dari Dewan Bandaraya Kuala Lumpur.

Bantuan bas sekolah percuma untuk penduduk yang tinggal di Projek Perumahan Rakyat (PPR). Seronoknya dapat kemudahan seperti ini. Mesti ramai yang nak naik bas sekolah lepas ni. Tapi itulah, bukan semua pun yang dapat bantuan ini.

Bas sekolah percuma

Sesi tampal sticker.

Hari Pertama Sekolah Tahun 2017.

Hari pertama sekolah tambang dah dinaikkan RM5 seorang. Tak salahkan pemilik bas sekolah pun. Ini kali pertama dinaikkan sejak 4 tahun lepas. Nasib baik baru 2 orang yang sekolah. Anak-anak yang ramai macam mana lah kan…berpeluh juga nak membayar. Tambang bas sekolah anak-anak korang dikira setahun atau hari sekolah saja? Anak-anak mamaema dikira hari sekolah saja, bulan Disember memang tak perlu bayar.

 

About emarieys

Ema has written 1213 post in emarieys.com.

Malaysian blogger and author of a blog about career, parenting, lifestyle, product review.

5 comments
Tinggalkan Balasan

Alamat e-mel anda tidak akan disiarkan. Medan diperlukan ditanda dengan *

CommentLuv badge

Optimization WordPress Plugins & Solutions by W3 EDGE